Nov 22, 2010

Ahli keadilan bukan sampah...

Kebanyakan yang menyokong dato zaid ibrahim termasuk dato zaid sendiri pada jamil mereka tidak membenci dsai atau kak wan atau parti, termasuk jamil sendiri la. kami semua sayangkan dsai sebagai idola, kak wan sebagai presiden dan parti sebagai wadah perjuangan , tetapi mereka marah ada tangan besar di belakang yg cuba mengemudi secara diam, tangan yg membawa budaya umno ke dalam PKR sendiri.

Kebanyakan ahli-ahli lama PKR adalah reformis atau tidak pernah berparti jadi budaya umno adalah satu satunya perkara yg di benci oleh kami. kami smeua tidak mahu jatuhkan dsai atau kak wan atau merosakan parti yg kami naikkan. tapi kami tak boleh benarkan ada langau-langau dari dalam yg cuba merosakan parti dek kerana nak kontrol sendiri atau syok sendiri. langa-langau yg hanya mahu meletakan pauak-puak , juak-juaknya untuk menerima semua habuan-habuan yg ada.

Perlu di inggatkan jika azmin memang mungkin ada ahli yg terlampau sayangkan parti tidak akan keluar , ahli yg sayangkan dsai dna kak wan tidak akan bertindak terburu-buru ,tapi mereka tak akan dapat menerima kemenangan seseorang itu dengan secara menipu, membeli, ingat mereka mungkin akan tunjukan di hari pilihanraya. tak percaya cubalah buat.jangan menyesal tak sudah.

Timbalan presiden sanator syed husin boleh la cakap buang sampah jernihnya sungai, sebab dari penubuhan keadilan bukan syed husin atau ahli prm yg bertungkus lumus mencari ahli keadilan, bukan syed husin dan ahli prm yg di hina , di caci , di sekat , di penjara demi untuk menaikkan keadilan. perlu di ingat keadilan yhampir hancur kerana separuh dari ahli keadilan tidak dapat menerima pencantuman dgn prm, tapi disebabkan demi untuk menguatkan pakatan mereka terima. jadi nasihat kepada tuan sanator jgn suka-suka sebut sampah. apa nak tunggu semua ahli-ahli PKR adalah dari prm ke.

Adakah kerana mereka menegur di panggil sampah. bukankan parti keadilan terpaksa menerima sampah ke dalam keadilan. dhaulu. sehingga warna biru terpaksa di masukan merah .


by ulitmayang

No comments:

Post a Comment

good